سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زیبایی حکمت، رفق و سازگاری نیکوست . [امام علی علیه السلام]
بیوگرافی گرت بیل

دانلود SpeedCommander v15.00 Build 7340 x86/x64 - نرم افزار مدیریت فایل

بسیاری از کاربران برای مدیریت بر فایل ها و پوشه های خود در هارد دیسک از نرم افزارهای مدیریت فایل های مختلفی که توسط شرکت های مختلف تولید می شوند استفاده می کنند.
نرم افزار SpeedCommander ابزاری قدرتمند جهت مدیریت فایل ها، مرتب کردن فایل ها، کپی کردن، جابجا کردن وحذف کردن فایل ها بدون استفاده از موس یا کیبورد می باشد.این برنامه از 2 پنجره ی فناوری ثابت شده با خصیصه های مختلف و منحصر به فرد استفاده می کند.
SpeedCommander فایل ها را در نمای دو قسمتی نشان می دهد یعنی آغاز و پایان عملیات بر فایل قابل دیدن می باشد و بهره وری این کار را نسبت به Windows Explorer افزایش می دهد. این برنامه سرعت گشت و گذار در فایل ها و سرورهای FTP افزایش می دهد.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گرت بیل 92/7/21:: 10:47 صبح     |     () نظر

دانلود Moorhuhn/Crazy Chicken Heart of Tibet v1.0 - بازی جوجه دیوانه، قلب تبت

Crazy Chicken Heart of Tibet یک ماجراجویی جدید و پر از چالش برای جویندگان گنج است. تاکنون ماجراجویان و شکارچیان جنگ بی شماری تلاش کرده اند تا از کوه های هیمالیا صعود نموده و به صومعه SingSong Monks راه پیدا نمایند ولی هیچ یک موفق نبوده اند. در این بازی جوجه دیوانه برای رسیدن به قله مجبور به مقابله با دشمنان جدید، تله های ترسناک و ارواح و شیاطین زیادی خواهد بود که برای مبارزه با آن ها می تواند از اسلحه خود استفاده کند و در طول مسیر نباید از جمع آوری سنگ های قیمتی و سکه های طلا غافل شود.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گرت بیل 92/7/21:: 10:47 صبح     |     () نظر

دانلود کتاب موفقیت در زندگی زناشویی

کتاب موفقیت در زندگی زناشویی نوشته دکتر دیوید میس می باشد او در مقدمه کتاب خود نوشته من به عنوان مشاور امور زناشویی، در پنج قاره جهان یعنی اروپا، آسیا،استرالیا، امریکا و آفریقا، به مشکلات زناشویی عده ی زیادی گوش فرا داده ام.
با توجه به مراتب فوق در مورد شرایط موفقیت در زندگی زناشویی اطلاعات کافی دارم و از روش های سعادتمند شدن در زندگی آگاه هستم.
این کتاب برای جوانانی که در فکر ازدواج هستند بسیار مفید می باشد.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گرت بیل 92/7/21:: 10:47 صبح     |     () نظر

دانلود Skylanders SWAP Force XBOX 360 - بازی اسکای لندرز برای ایکس باکس 360

تعویض‌پذیر و غیرقابل کنترل! ماجراجویی با سری جدید بازی Skylanders با نام SWAP Forces هم‌چنان ادامه دارد! شخصیت‌های این بازی که به ترکیبی بیش از 250 شخصیت متفاوت می‌رسد، هرکدام متفاوت از دیگری بوده و قدرت‌ها و توانایی‌های منحصر‌به‌فرد خود را دارند. در بازی Skylanders SWAP Force، اساتید Portal به سفر تازه‌ای در فضای ماجراجویانه در جزیره‌ Cloudbreak که دارای آتش‌فشانی اسرارآمیز می‌باشد ملحق می‌شوند. این آتش‌فشان هر صدسال فوران می‌کند تا نیروهای سحرآمیز Skylands را غیرفعال کند. در طی نبری خارق‌العاده، گروهی دلیر از ساکنین اسکای‌لند در ماجرای فوران آتش‌فشان گیر افتاده‌اند که آن‌ها را از یکدیگر جدا کرده و به زمین می‌فرستد. اما، نیروی جادویی آتش‌فشان به این قهرمانان نیرویی کاملا جدید اهدا می‌کند! نیرویی که می‌توانند هم‌گروه‌های خود را تعویض کنند که باعث می‌شود آن‌ها به تیمی ویژه با نام SWAP (تعویض‌پذیر) تبدیل شوند.
ادامه مطلب/دانلود...



دسته بندی: دانلود » کنسول » ماجرایی
برچسب ها: ,
لینک های مفید: خرید کارت شارژ, شارژ مستقیم, پرداخت قبض
© حق مطلب و تصویر برای پی سی دانلود محفوظ است | لینک دائم | فرستادن به del.icio.us
همین حالا مشترک این پایگاه شوید!


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گرت بیل 92/7/21:: 10:47 صبح     |     () نظر

دانلود PotPlayer v1.5.40373 x86/x64 - نرم افزار پخش کننده فایل های صوتی و ویدیویی

PotPlayer یکی از جامع ترین و کاملترین نرم افزار های پخش کننده (پلیر) فایل های ویدیویی و صوتی می باشد. PotPlayer مانند نرم افزار پرطرفدار KM Player از طیف وسیعی از فرمت های صوتی تصویری پشتیبانی کرده و دارای ویژگی هایی از قبیل پخش فیلم های دارای زیرنویس، پشتیبانی از دستگاه های مختلف مانند تلویزیون های آنالوگ و دیجیتال و وب کم، سازگاری کامل با اینترنت جهت پخش ویدیوهای آنلاین، اجرای VCD ها و DVD ها با بهترین کیفیت ممکن، پخش روانتر فیلم های HD‌ و Blu-ray با کیفیت بالا و ... را نام برد. می توان گفت PotPlayer نسخه بهبود یافته و سریعتر KMP با امکاناتی اضافه تر می باشد.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گرت بیل 92/7/19:: 12:59 عصر     |     () نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >