سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستى ورزیدن نیمى از خرد است . [نهج البلاغه]
بیوگرافی گرت بیل

دانلود Wifi Fixer - نرم افزار موبایل رفع مشکلات وای فای

Wifi Fixer برنامه ای است که می تواند برخی از مشکلات موجود در زمینه اتصال اندروید به وای فای را برطرف سازد. این اپلیکیشن برای آن دسته از کاربرانی ضروری است که گاهی اوقات پیغام اتصال به وای فای در گوشی یا تبلت آنها به نمایش در آمده اما نمی توانند از اینترنت استفاده کنند. اگر شما نیز با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنید، از نرم افزار Wifi Fixer برای حل مشکل خود استفاده کنید.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گرت بیل 92/7/7:: 9:47 صبح     |     () نظر

دانلود DVD-Cloner 2013 10.60 build 1211 - نرم افزار کپی فرمت های مختلف دی وی دی

امروزه بسیاری از کاربران با استفاده از نرم افزارهای مختلف اقدام به ساخت فایل های تصویری خود به صورت DVD می کنند. کاربران کامپیوتر با پیشرفت های کامپیوتری خود را سازگار می سازند و همراه با تکنولوژی آن ها نیز برای ارتقا خود اقدام می کنند. امروزه با توجه به ازدیاد دستگاه های DVD و افزایش این دیسک ها در میان کاربران، آن ها را وادار داشته تا فایل ها و اطلاعات خود را بر روی این نوع دیسک ها قرار دهند. نرم افزارهای مختلفی را می توان نام برد که قابلیت کپی فایل ها و فرمت های دی وی دی را داشته که در این میان نرم افزار DVD-Cloner پیشرفته ترین برنامه کاربردی است که به آسانی DVD را به DVD-R/RW  کپی می کند. این نرم افزار با کاربرد ساده به شما امکان رایت DVD، فیلم و کپی های سفارشی را می دهد.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گرت بیل 92/7/7:: 9:47 صبح     |     () نظر

دانلود Gibson's Learn & Master Guitar by Steve Krenz - دوره حرفه ای و کامل آموزش گیتار

می توان گفت گوش دادن به موسیقی و یا نواختن یک ساز در میان تمام جوانان رواج دارد. در طول سالیان گذشته گیتار به یکی از پرطرفدارترین سازها تبدیل شده است که همواره جایگاه خاصی را در میان سازها و آلات موسیقی نوازندگان، خوانندگان و علاقمندان به موسیقی به خود اختصاص داده است. گیتار نوعی ساز زهی است که با پیک یا انگشت نواخته می‌شود و سیم‌های آن در اثر ارتعاش تولید صدا می‌کند. این ساز علاوه بر داشتن قدمت تاریخی قابل توجه توانسته‌است هم‌گام با تحولات موسیقی غرب پیشرفت چشمگیری داشته باشد و هم اکنون جایگاه ویژه‌ای در موسیقی جهان دارد.
در فیلم آموزشی Learn and Master Guitar by Steve Krenz یک گیتاریست حرفه‌ای به‌نام استیو کرنز (Steve Krenz) شما را با مهارت نواختن گیتار و کسب مهارت گیتارِ گیبسون (گیبسون (Gibson) چندین دهه است که داوطلب کیفیت برتر در آلات موسیقی می باشد) در هر سطح مهارتی (حتی مبتدی ترین) آشنا می کند. دوره‌ آموزش و مهارت گیتار گیبسون (Gibson\s Learn & Master Guitar) به‌عنوان کامل‎‌ترین دوره‌ی موجود برای آموزش گیتار شناخته می‌شود.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:



دسته بندی: دانلود » فیلم » آموزشی
برچسب ها: , , ,
لینک های مفید: خرید کارت شارژ, شارژ مستقیم, پرداخت قبض
© حق مطلب و تصویر برای پی سی دانلود محفوظ است | لینک دائم | فرستادن به del.icio.us
همین حالا مشترک این پایگاه شوید!


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گرت بیل 92/7/7:: 9:47 صبح     |     () نظر

دانلود AVG PC Tuneup 2014 v14.0.1001.174 - نرم افزار بهینه سازی سیستم

PC Tuneup نرم افزاری قدرتمند در زمینه بهینه سازی وضعیت ویندوز و افزایش کارایی سیستم محصول شرکت AVG می باشد. حذف فایل های تکراری و بیهوده، بهینه سازی جایگذاری فایل های سیستم، تعمیرات خطاهای رجیستری، تنظیمات مربوط به اتصال به اینترنت، بازیابی اطلاعات از دست رفته، ارائه اطلاعات دقیق در مورد سخت افزار و نرم افزار، پاکسازی هارددیسک، پاکسازی رجیستری و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گرت بیل 92/7/7:: 9:47 صبح     |     () نظر
<   <<   6   7   8