سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر بر دشمنت دست یافتى بخشیدن او را سپاس دست یافتن بر وى ساز . [نهج البلاغه]
بیوگرافی گرت بیل
| نسخه جدید نرم افزار cFosSpeed جایگزین نسخه قبلی شد |

cFosSpeed این امکان را برای شما فراهم می نماید تا سرعت اتصال به اینترنت خود برای وبگردی را به میزان عالی افزایش داده ودفعات دانلود وپاسخگویی را کاهش دهید. این نرم افزار برای علاقمندان به انجام بازی ها بصورت آنلاین، شبکه های Peer to Peer  و طرفداران استفاده ازصدا و موسیقی آنلاین شناخته شده می باشد . cFosSpeed یک دایور شبکه می باشد که خود را به اتصالات موجود اینترنت متصل می نماید تا بدین وسیله با استفاده از تکنیک  Traffic Shaping یا “شکل دهی به ترافیک” انتقال اطلاعات را بصورت عالی بهینه سازی نماید. شکل دهی ترافیک در واقع روشی برای بهینه سازی ترافیک اینترنت می باشد. این ویژگی بیشترین سرعت درعین اطمینان از کمترین میزان پینگ (Ping) را فراهم می نماید. می توانید از این نرم افزار برای یک روتر و یا یک مودم DSL ویا کابلی استفاده نمایید. بعلاوه می توانید از cFosSpeed برای انواع دیگرروشهای اتصال به اینترنت استفاده نمایید ، حتی اگر در حال استفاده از یک اتصال اینترنت می باشید . cFosSpeed از گونه های متنوعی از اتصالات مانند DSL, cable, ISDN, UMTS و غیره پشتیبانی می نماید. در واقع این نرم افزار دو هدف کلی را دنبال می نماید: نگه داشتن تاخیرهای شبکه (دفعات پینک) به میزان کم، به منظورارائه بیشترین میزان پاسخگویی برای برنامه های کاربردی تحت وب. و بهبود قابلیت عبوردهی اطلاعات به وسیله جلوگیری از ازدحام شبکه.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گرت بیل 92/7/22:: 11:1 صبح     |     () نظر
نرم افزار Net Transport  یکی از نرم افزارهای بسیار خوب در زمینه مدیریت دانلود به شمار میرود و شما با کمک آن به راحتی می توانید بر روی تمامی فایلهای در حال دانلود خود از اینترنت مدیریت کنید. پس از نصب نرم افزار آیکون آن در نوار وظیفه و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد در واقع  نرم افزار بعد از نصب به صورت همیشگی در حالت آماده باش قرار دارد تا به محض کلیک کاربر بر روی لینک دانلود فایلی در مرورگر اجرا شود و اقدام به دانلود فایل نماید. این نرم افزار پس از نصب دانلود منیجر پیش فرض ویندوز را از کار انداخته و خود جایگزین آن می گردد. همچنین شما با استفاده از این نرم افزار در هنگام دانلود می توانید به صورت موقت دانلود فایل را متوقف کنید و سپس در زمان دیگری اقدام به دریافت مجدد فایل از نقطه پایانی نمایید. بعلاوه توسط نمایشگر دقیقی که در این نرم افزار قرار گرفته می توانید به اطلاعات کاملی در زمینه سرعت دریافت و ارسال اینترنت خود پی ببرید. علاوه بر این نرم افزار از زبان های مختلف پشتیبانی می کند و پس از نصب با تشخیص خودکار زبان سیستم، نرم افزار را به همان زبان اجرا می نماید در واقع اگر زبان سیستم شما فارسی باشد در هنگام اجرا خواهید دید که تمام منوی نرم افزار به صورت زبان فارسی است. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به امکان دانلود از سایت های تورنت و نیز امکان اضافه و معرفی فرمت های دلخواه  جهت دانلود به نرم افزار اشاره نمود.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گرت بیل 92/7/22:: 11:1 صبح     |     () نظر
| نسخه جدید نرم افزار Folder Guard جایگزین نسخه قبلی شد |

  Folder Guard یکی از نرم افزار های مشهور و کاربردی برای حفاظت از فایل هاست که میتوانید از اون برای حفاظت از فایل ها و فولدر هایی که حاوی مطالب شخصی و محرمانه شما هستند استفاده کنید. این نرم افزار باقرار دادن گذرواژه بر روی فایل ها و فولدر ها، از آن ها در برابر حملات و یا عوامل مخرب خارجی محافظت کند.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گرت بیل 92/7/22:: 11:1 صبح     |     () نظر
با استفاده از Dream Aquarium می توانید یک آکواریوم زیبا و جذاب را به عنوان اسکرین سیور بر روی سیستم خود داشته باشید . در این نرم افزار سعی شده است که آرامش را از طریق دنیای زیر آب به کاربر منتقل کرده و تا حد امکان این تصور دز ذهن شما به وجود آید که با موجودات زنده و در واقع با یک آکواریوم زنده در یک فضای حقیقی روبرو هستید .

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گرت بیل 92/7/22:: 11:1 صبح     |     () نظر

دانلود CSR Classic - بازی موبایل مسابقه اتومبیل های کلاسیک

CSR Classic تولد سبک جدیدی از بازی ها است که طرفداران بی شماری دارد. نسخه ی جدید این بازی که به تازگی منتشر شده است بسیار زیبا و پرهیجان می باشد و تمام اتومبیل های این نسخه کلاسیک هستند. گرافیک بازی بسیار بهبود داشته است و به حد بسیار قابل توجهی رسیده است.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گرت بیل 92/7/21:: 10:47 صبح     |     () نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >