سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که ما أهل‏بیت را دوست گیرد ، درویشى را همچون پوشاک بپذیرد [ و گاه این سخن را به معنى دیگر تأویل کنند که اینجا جاى آوردن آن نیست . ] [نهج البلاغه]
بیوگرافی گرت بیل

ملت گشنه و بدبخت .کارگرا سفره ی خالی پهن کردن.. کتکشون زدن. معلما رو هم که گرفتن زندانی کردن.توی خیابون زن و ناموس ملت و می گیرین زیرِ باد کتک . موی دختر دبستانی رو با قیچی کوتاه می کنن . خانومم حجابت و رعایت کن تو خیابونای تهران توسط چند تا گولاخِ فاطی کماندو . بدبختی و گرونی و کوفت و زهر مار و برجام و تحریم و تلگرام و کله پاجه ی صد و ده هزار تومنی و !! خفقان و درد پُشتِ هم . دلم برای غزه بسوزه؟ به من چه؟  واسه هموطن خودم چه غلطی تونستم بکنم که سنگِ فلسطین به سینه بزنم.ولمون کن سَرِ جدت .


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گرت بیل 97/2/25:: 9:20 عصر     |     () نظر

امروز هوایِ تهران بیست بود.از شگفت انگیز یک چیزی آن ور تر . آدمیزاد دلش می خواست آواز بخواند.فکر کن سَرِ پارک وی دستم را کنارِ گوشم می گذاشتم و می خواندم،"تا بهار دلنشین...آمده سویِ چمن.."رفیق .. آدم وقتی می خواند..چقدر تنهاست.واقعا تنهاست.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گرت بیل 97/2/25:: 7:29 عصر     |     () نظر

وااااای . به جویی نقشِ ک و نِ آل پاچینو رو داده بودن بازی کنه ! یعنی پاره شدم از خنده . تازه تو اونم موفق نبود بچه. اخراجش کردن ! :)))

 

 

Friends S1 E6

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گرت بیل 97/2/25:: 3:45 صبح     |     () نظر
 

ببین چی خریدم برای دیواره اتاقم . کُلی شخصیت های مختلف بود اما من این سه تارو انتخاب کردم . خانوم فرخزاد .آقا علیزاده . آقا اقبالی . خب عاشقشونم. هر سه تاشونو .


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گرت بیل 97/2/25:: 2:27 صبح     |     () نظر
 

وقتی آل استار می پوشم احساس می کنم جا مانده ای هستم با کفش های کتانی . یا من جا مانده پانزده سال دارم . امروز هم کفشِ آل استار پوشیده بودم هم کوله روی دوشم . دلم می خواست روی جدولای پارکِ لاله و صندلی های خالیش راه برم و بپرم و جیغ !! بزنم . ولی خب این کار و نکردم . ترسیدم تو این سوراخ سمبه های پارک که عاشقا رو هم بودن بترسن یهو اشتباهی یه چیزشون اشتباهی بره تو یه چیز دیگشون داستان شه . کاش می رفتم پشمک می خریدم می خوردم . از این پَشمکا که میزنن سَره چوق . گُنده ها . 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گرت بیل 97/2/25:: 1:25 صبح     |     () نظر
<      1   2