سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با کسى که روزى روى بدو آورده شریک شوید که او توانگرى را سزاوارتر است و روى آوردن بخت بر وى شایسته‏تر . [نهج البلاغه]
بیوگرافی گرت بیل

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گرت بیل 92/9/17:: 2:41 عصر     |     () نظر
 
System Optimize Expert Pro یک کارشناس واقعی در زمینه بهینه سازی ، اسکن و تمیز کردن سیستم شما می باشد. این ابزار همواره ویندوز شما را بهینه و سریع نگه می دارد و با این نرم افزار دیگر با کندی سیستم و کرش های مکرر خداحافظی کنید. همچنین این ابزار با پاک کردن فایل های حاصل از وبگردی شما همواره از اطلاعات شخصی و حریم خصوصی شما محافظت میکند.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گرت بیل 92/9/5:: 12:4 عصر     |     () نظر
فرمت فلش یا SWF از جمله فرمت های مشهوری است که امروزه برای بنر های تبلیغاتی ، کلیپ های آنلاین و برخی از انیمیشن های کوتاه از آن استفاده می شود . در این پست برای شما نرم افزار Aoao SWF to GIF Converter را آماده دانلود کرده ایم که قادر است فرمت فلش را به فرمت معروف GIF تبدیل نماید. فایل های فلش توسط این نرم افزار بدون کوچکترین تغییری و با همان کیفیت اصلی به فرمت gif تبدیل می شوند در فرایند تبدیل شما قادر به فشرده سازی تصاویر خروجی نیز خواهید بود.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گرت بیل 92/9/5:: 12:4 عصر     |     () نظر
 
WiFi Password Remover یک ابزار کم حجم جهت حذف و بازیابی پسورد شبکه های وایرلس می باشد. این نرم افزار با سرعت بالا و رابط کاربری آسان به سرعت پسوردهای ذخیره شده روی سیستم شما را بازیابی میکند و البته امکان حذف دایمی ان را نیز به شما خواهد داد. اطلاعاتی نظیر نام وایرلس ، تنظیمات امنیتی ( WEP-64/WEP-128/WPA2/AES/TKIP ) ، نوع رمز عبور و نمایش رمز عبور توسط این نرم افزار بعد از اجرا به شما نمایش داده می شود. همچنین شما قادر خواهید بود یک نسخه پشتیبان در فرمت های متنی و یا html از پسوردهای پیدا شده برای خود ذخیره کنید و همواره ان را در سیستم خود ذخیره داشته باشید. نرم افزار قابلیت نصب روی تمامی ویندوز های 32 و 64 بیتی را داراست.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گرت بیل 92/9/5:: 12:4 عصر     |     () نظر
سودوکو جدول اعدادی است که امروزه یکی از سرگرمی‌های رایج در کشورهای مختلف جهان به شمار می‌آید. این بازی فکری طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد در این پست برای شما نسخه آندروید این بازی را اماده دانلود کرده ایم .Sudoku 2 Pro نسخه حرفه ای این بازی می باشد که برای سیستم عامل های آندروید عرضه شده و در ان شما باید با تمرکز و دقت بالا و البته هوش خود جدول 9*9 بازی را حل کنید. قانون بازی هم به این شکل است که ستون و سطر و شکل ضربدری اعداد بین 1 تا 9 بدون تکرار قرار می گیرند. شکل بازی به ظاهر ساده است اما اجرا و جذاب شدن انجام بازی می تواند ساعت ها کاربران را سرگرم و درگیر حل جدول سودوکو کند.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گرت بیل 92/9/5:: 12:4 عصر     |     () نظر
<      1   2   3      >