سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با آبْ خود را از بوی آزارنده پاک کنید و به خودتان برسید که خداوند ـ عزّوجلّ ـ، بنده پلشتی را که هرکس کنارش بنشیند، از [بوی بد] او رنجه شود، دشمن می دارد . [امام علی علیه السلام]
بیوگرافی گرت بیل
BitDefender یکی از قدرتمندترین ابزارهای امنیتی ساخته شده در دنیا است که به عنوان بهترین آنتی ویروس نیز شناخته شده است . با بسته ی امنیتی BitDefender Total Security 2012 میتوانید جدیدترین ابزارهای امنیتی این شرکت را داشته باشید . دارای ابزار قدرتمند برای اسکن و از بین بردن فایل های مخرب ، فایروال ، کنترل کودکان در اینترنت و محدودسازی دسترسی آنها ، حفاظت از حریم خصوصی شما ، از بین بردن ایمیل های اسپم و مزاحم است . قابلیت بروزرسانی خودکار ، اسکن برنامه های در هنگام اجرا ، موتور قدرتمند برای اسکن و شناسایی ، دیتابیس عظیم نرم افزار برای شناسایی هرگونه فایل مخرب ، قابلیت حذف ردپاهای اینترنتی و حفظ حریم شخصی ، از بین بردن ایمیل های اسپم و ... از ویژگی های این بسته ی امنیتی است . این نسخه برای ویندوزهای 32 بیتی است و Patch تست شده نیز داخل بسته قرار دارد .

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گرت بیل 92/8/4:: 11:24 صبح     |     () نظر
 آنتی ویروس Norton AntiVirus ساخت کمپانی بزرگ Symantec کشور آمریکا میباشد و قادر است تا از ورود هرگونه بد افزارها که از راه های مختلف قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده ی آنها اقدام به حذف آنها نماید. این آنتی ویروس جز 5 آنتی ویروس برتر جهان به شمار میرود و رغیب اصلی آنتی ویروسهایی همچون نود32 و کاسپرسکای میباشد. شما با داشتن این نرم افزار دیگر به هیج وجه نگران آلوده شدن سیستم خود نخواهید بود زیرا می توانید با کمک آن تمامی درایوهای سیستم خود را اسکن نموده تا در صورت وجود عوامل مخرب اقدام به پاکسازی آنها نمایید. همچنین این نرم افزار که از کمیاب دانلود میکنید خود به صورت خودکار عمل اسکن را انجام می دهد در واقع اگر یک حافظه ی خارجی مانند فلش مموری به پورت یو اس بی سیستم اتصال یابد نرم افزار آن را آنالیز نموده و در صورت مشاهده ی عوامل مخرب اقدام به حذف آنها می نماید. نکته ی دیگری که در نسخه ی جدید این نرم افزار به چشم میخورد استفاده ی بهینه از پردازنده سیستم و رم می باشد که در مقایسه با نسخه های قبلی بهبود قابل ملاحظه ای یافته است زیرا اکثر کاربران همیشه از کند شدن سیستم خود پس از نصب این آنتی ویروس شکایت داشتند که در این نسخه این مشکل تا حد قابل قبولی بر طرف شده است.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گرت بیل 92/8/4:: 11:24 صبح     |     () نظر
کاربران زیادی در سطح جهان وجود دارند که در هنگام گردش در اینترنت دچار مشکل شده و اصطلاحا در دام سایت های پراکنده کننده انواع ویروس ها، کرم ها و ... قرار گرفته که برای حل مکل فوق ایندسته از کاربران نیاز به نرم افزاری هایی جهت بالا بردن امنیت سیستم در حین وب گردی داشته که اینگونه نرم افزار ها در هنگام وب گردی کاربران کلیه درگاه های ورودی و خروجی کامپیوتر کاربر را تحت نظر داشته و ارتباط اینترنتی امنی را برای کاربران فراهم می سازند.یکی از نرم افزار هایی که امنیت لازم را در حین ارتباط با اینترنت برای کاربران فراهم می سازد نرم افزار قدرتمندBitDefender Internet Security می باشد این نرم افزار با جدیدترین تکنولوژی های روز به مبارزه با ویروس ها، هکر ها، اسپم ها و... رفته و دیواری محکم جهت جلوگیری از ورود ویروس ها، هکر ها، اسپم ها و... ایجاد می نماید

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گرت بیل 92/8/4:: 11:24 صبح     |     () نظر

دانلود Pool Nation - بازی بیلیارد

Pool Nation عنوان یک بازی جدید در سبک شبیه سازی بیلیارد میباشد که توسط Cherry Pop Games برای سیستم های PC منتشر شده است. تمامی بازی هایی که به نحوی مربوط به توپ میشوند در این بازی شبیه سازی شده اند. به گفته سازنده این بازی , Pool Nation میتواند آدرنالین خون شما را افزایش دهد. هفت بازی هیجان انگیز بصورت آنلاین در این بازی طراحی شده است که شما میتوانید از آن ها بهره ببرید همچنین ساخت و به اشتراک گذاری عجیب و غریب ترین Rickshots در سراسر جهان از قابلیت های این بازی است. گرافیک بازی در مقایسه با دیگر بازی های بیلیاردی که تا کنون منتشر شده است بسیار حرفه ای تر بوده و عوامل تا جای ممکن بصورت واقعی طراحی شده اند.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گرت بیل 92/8/1:: 10:5 صبح     |     () نظر

دانلود Okdo All to Pdf Converter Professional v5.1 - نرم افزار تبدیل اسناد به پی دی اف

نرم افزار All to Pdf Converter ابزاری قدرتمند در زمینه تبدیل دسته ای اسناد به پی دی اف محصول شرکت Okdo Software می باشد. فقط کافیست فایل هایی که می خواهید تبدیل نمایید را به لیست اضافه کنید سپس "Convert" را کلیک کنید. این نرم افزار فرمت های doc ،docx ،docm ،xls ،xlsx ،xlsm ،ppt ،pptx ،pptm ،pdf ،txt ،rtf ،htm ،html ،url ،jpg ،jpeg ،bmp ،gif ،tif ،wmf ،emf ،png ،jp2 ،j2k ،pcx را با سرعت و کیفیت بالا تبدیل می کند. قابلیت تبدیل دسته ای فرمت های گوناگون به یکدیگر، استفاده از برنامه به صورت standalone، سه روش مختلف تبدیل: روش پیش فرض، روش تبدیل بر پایه متن، روش تبدیل بر پایه عکس، تبدیل پی دی اف ها به یک فایل پی دی اف تک با روش تبدیل بر پایه عکس، امکان تبدیل هر صفحه ای از Word و Rtf به یک فایل جداگانه پی دی اف و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گرت بیل 92/8/1:: 10:5 صبح     |     () نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >