سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] اگر خداوند از نافرمانى خود بیم نمى‏داد ، واجب بود بشکرانه نعمت‏هایش نافرمانى نشود . [نهج البلاغه]
بیوگرافی گرت بیل
 
| نسخه قابل حمل نرم افزار دریم ویور Adobe Dreamweaver CC |
 
یکی از معروف ترین نرم افزارهای طراحی سایت در دنیا کهکه محصولی از کمپانی بزرگی ادوبی می باشد Adobe Dreamweaver است.. ایسن نرم افزار دارای قابلیت های بسیار فراوانی است و دست طراحان سایت را در هر زمینه ای از ساخت فایل های HTml گرفته تا طراحی و ادیت فایل های PHP و ... باز گذاشته است. این نرم افزار هم برای افراد مبتدی و هم حرفه ای پیشنهاد می شود زیر افراد حرفه ای می توانند با ان به ساخت و ادیت HTML, XHTML, CSS, XML, javascript, Ajax, PHP, Adobe ColdFusion, ASP, ASP.NET بپردازند و برای افراد مبتدی نیز این نرم افزار قسمتی ایجاد کرده است که شما بدون کد نویسی قادر به ایجاد صفحات وب خواهید بود. نسخه جدید این نرم افزار تغییرات عمده ای داشته است که شامل ابزارهای ویرایش و طراحی صفحات وب, امکان خطایابی دقیق کدها, اضافه شدن ابزارهای جدید طراحی سایت, سازگاری بهتر برنامه با سایر نرم افزاهای شرکت ادوب, امکان جدید آپلود و ویرایش مستقیم سایت, پشتیبانی از تمام فایل های موجود در صفحات وب, اضافه شدن ابزارهای ویرایش جدید و … می باشد. از قابلیت دیگر این نرم افزار می توان به سازگاری کامل با وردپرس اشاره کرد که به کاربران این سیستم محبوب اجازه میدهد کدهای وردپرس را در این نرم افزار ایجاد و یا ویراش کنند. همچنین از تغییرات دیگر این نرم افزار می توان به افزایش سرعت نسبت به نسخه های قبلی اشاره داشت.
 

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گرت بیل 92/8/15:: 2:9 صبح     |     () نظر
 
Adobe Photoshop یک نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد که میتواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی براورده کند. البته همگان میدانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید ، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست. در نسخه جدید قابلیت عجیب ویرایش ویدیوها اضافه شده است و حالا فتوشاپ فقط یک نرم افزار ویرایش عکس نخواهد بود. تغییرات بسیار زیبا در فیلتر و افزوده شدن قابلیت های فراوان در زمینه نورپردازی روی تصاویر دوبعدی و سه بعدی که مسلما با روی کار آمدن دنیای سه بعدی احساس می شد. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی مهم فتوشاپ cs6 قابلیت ذخیره سازی در پشت صحنه یا background save است. همانطور که میدانید ذخیره سازی پروژه های حجیم فتوشاپ کمی زمانبر بود و باعث میشد کاربر در آن زمان عملا امکان کار روی نرم افزار را از دست بدهد ، ولی در نسخه جدید با قابلیت ذکر شده میتواند به انجام امور دیگر در فتوشاپ پرداخت.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گرت بیل 92/8/15:: 2:9 صبح     |     () نظر
Football Manager 2014 از جمله بازی های محبوب و ورزشی عرضه شده توسط کمپانی بازی سازی SEGA می باشد. اگر دوست دارید راهبری یک تیم فوتبال را بر عهده داشته باشید ، اگر دوست دارید شما هم سر مربری یک تیم باشید ، اگر دوست دارید خودتان دستورات تاکتیکی را به تیمتان بدهید ، پیشنهاد ما به شما بازی Football Manager 2014 می باشد. یک بازی کاملا واقع گراینه مربیگری فوتبال پیش روی شماست. در این بازی جذاب شما باید خود را جای یک مربی قرار دهید و یک تیم فوتبال را زیر نظر بگیرید و از دید یک مربی حرفه ای کار را ادامه دهید چون کوچکترین اشتباه در بازی باعث می شود تیمی که هدایت آن را بر عهده گرفته اید شکست بخورد. بازی بسیار اعتیاد اور که میلیونها نفر را در جهان شیفته خود کرده است. از جمله تغییرات نسخه جدید بازی می توان به خاصیت ابری ان اشاره کرد که در هر زمان و هر مکانی قادر به مدیریت تیم خود خواهید بود. از عمده تغییرات دیگر بازی به سه بعدی شدن فضای گرافیکی ، گیم پلی بسیار قدرتمند و تغییرات عمده در موتور گرافیکی بازی اشاره داشت. قرار دادهای نقل و انتقالات واقعی ، تعامل بازیکنان و دست اندرکاران تیم ، تغییرات اساسی تاکتیکی در بازی و رابط کاربری پیشرفته نیز از دیگر تغییرات ایجاد شده در نسخه 2014 این بازی می باشد.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گرت بیل 92/8/15:: 2:9 صبح     |     () نظر

دانلود Plants vs Zombies 2 - بازی موبایل گیاهان در مقابل مردگان 2

Plants vs zombies 2 نسخه جدید بازی جذاب و اعتیاد آوری است که توسط شرکت معروف PopCap منتشر شده است.در این بازی شما باید از خانه خود در برابر حمله زامبی ها محافظت کنید. زامبی ها به حیاط خانه شما هجوم می آورند و سعی در رسیدن به خانه شما را دارند، وظیفه شما حفاظت از خانه می باشد، شما باید در نقش گیاهان مختلف قرار گیرید و زامبی ها را نابود کنید.
این بازی در مجله Edge Magazine  امتیاز 9 از 10 و در سایت ign.com امتیاز
8.7 از 10 گرفته همچنین این بازی در لیست 30 بازی برتر قرار گرفته است.
ادامه مطلب/دانلود...




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گرت بیل 92/8/10:: 9:57 صبح     |     () نظر

دانلود Mozilla Thunderbird v24.1.0 - نرم افزار مدیریت ارسال و دریافت ایمیل

Thunderbird در لغت به معنای "مرغ افسانه ای موجد رعد وبرق"
نرم افزار ویژه موزیلا برای مدیریت ایمیل، این برنامه به همراه خود سرعت و ایمنی را برای شما به ارمغان می آورد. این نرم افزار اصولاً برای مقابله با ویروس ها و اسپم ها طراحی شده است با نصب این نرم افزار از شر هرزنامه ها و ایمیل های تبلیغاتی راحت شوید، فیلتر کردن هوشمند هرزنامه ها، ذخیره نتایج جستجو، پشتیبانی از RSS و حفاظت از حریم شخصی از ویژگی های برتر این نرم افزار می باشد. چنانچه از مایکروسافت آوت لوک خسته شده اید این نرم افزار جایگزین مناسبی می باشد.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




    کلمات کلیدی:


    نوشته شده توسط گرت بیل 92/8/10:: 9:57 صبح     |     () نظر
    <      1   2   3   4   5   >>   >