سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ایمان و دانش، برادران همزادند و دو رفیق اند که از هم جدا نمی شوند . [امام علی علیه السلام]
بیوگرافی گرت بیل

دانلود Process Lasso Pro v6.7.0.6 x86/x64 - نرم افزار بهینه سازی زمان پاسخگویی سیستم

Process Lasso Pro تکنولوژی جدیدی برای بهبود زمان پاسخگویی و پایداری PC است. طراحی ویندوز به گونه ای است که اجازه می دهد برنامه ها بدون محدودیت، CPU را در اختیار بگیرند و این منجر به freezes و hangs شدن سیستم خواهد شد. تکنولوژی ProBalance مربوط به Process Lasso به صورت هوشمندانه ای اولویت برنامه هایی را که به اصطلاح بد رفتار  هستند (badly behaved programs) را به گونه ای تنظیم می کند تا این برنامه ها برای استفاده شما از کامپیوتر تداخلی ایجاد نکنند!
علاوه بر این Process Lasso Pro قابلیت هایی از قبیل اولویت های فرآیندهای پیش فرض و پیوندهای درونی، پایان دادن به فرآیندهای مجاز، به عنوان مثال محدودیت های تعداد مشاهدات گراف پاسخگویی سیستم (system responsiveness graph)، لاگین فرآیندها (logging of processes) و ... را به شما ارائه می دهد.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گرت بیل 92/8/27:: 12:3 صبح     |     () نظر

دانلود MAGIX Photo Manager 12 Deluxe v10.0.1.286 - نرم افزار مدیریت و سازماندهی عکس های دیجیتال

MAGIX Photo Manager Deluxe ابزاری مناسب برای عکاسان و تمامی افرادی است که به جمع آوری عکس های دیجیتالی علاقمند بوده و به دنبال راه حلی مناسب جهت سازماندهی و مدیریت آلبوم های عکس های دیجیتال است.شما می توانید تصاویر را به هر سایز و اندازه ای وارد در رابط کاربری این نرم افزار مدیریت کنید و آن ها را بر اساس معیارهایی مانند تاریخ، اندازه و یا موضوع دسته بندی کنید. MAGIX Photo Manager Deluxe دارای ویژگی های مفید و بی نظیری است که از میان آن عا می توان به ساخت و مدیریت تصاویر پانوراما، اعمال تغییرات ویرایشی نظیر اندازه، تغییر نور و کیفیت، ساخت اسلایدشو، نمایش تصاویر به صورت چندرسانه ای، تبدیل فرمت، هماهنگ سازی تصاویر با سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل نظیر گوشی های تلفن همراه، رایت بروی لوح های فشرده و ... اشاره نمود.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گرت بیل 92/8/27:: 12:3 صبح     |     () نظر

دانلود Need For Speed: Rivals XBOX 360,PS3 - بازی جنون سرعت: رقبا برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3

(92/8/26) تغییرات:

نسخه PS3 اضافه شد!

در این سری از بازی Need for Speed با نام Rivals یا رقبا می توانید در نقش پلیس ها یا راننده های آزاد باشید. در نقش یک راننده باید به خاطر کارهای خطرناکی که انجام می دهید معروف شوید و از کارهای خود ویدئو تهیه کنید. بازی توسط شرکت Ghost Games طراحی و ساخته شده است و توسط کمپانی EA منتشر شده همچنین برای ساخت این بازی از موتور Frostbite 3 نیز استفاده شده است.
 هر چه قدر که بیشتر با پلیس ها درگیر شوید Speedpoint بیشتری به دست می آورید و با این امتیاز ها قادر به خرید اتوموبیل و آیتم های بیشتری خواهید بود. در نقش پلیس نیز، می توانید به صورت تیمی به تعقیب راننده های فراری بپردازید و با موفقیت در این امر درجه شما در نیروی پلیس ارتقا می یابد همچنین سری اتوموبیل Ferrari هم دوباره وارد این بازی شده اند.

ادامه مطلب/دانلود...




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گرت بیل 92/8/27:: 12:3 صبح     |     () نظر

دانلود تمامی آلبوم های گوی - Govi Discography

گوی با نام کامل Santoo Govi نوازنده ی معروف آلمانی گیتار در سبک نیو ایج و فلامینگو می باشد و به عنوان یک گیتاریست محبوب و معروف در سبک فلامینگو در جهان موسیقی شناخته شده است. Govi در کشور آلمان به دنیا آمده ولی سال های زیادی در کشور هلند بوده و در آنجا فعالیت های موسیقی خود را شروع کرده است.او که یکی از هنرمندان مطرح در سبک پرطرفدار " فلامینگو " در کنار بزرگانی این سبک همچون Jesse Cook ، Johannes Linstead و Armik می باشد و شهرتی جهانی دارد.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گرت بیل 92/8/27:: 12:3 صبح     |     () نظر

دانلود Smurfs' Village - بازی موبایل دهکده اسمورف ها

این بازی بر اساس داستان کارتون smurf ساخته شده است. هدایت اسمورف ها را در اخیتار بگیرید و روستای جدیدی بسازید. روستای اسمورف ها دارای خانه های قارچی شکل، زمین های زراعتی، پل هایی بر روی رودخانه، مسیر هایی برای عبور و ... می باشد. امتیاز های شما بر اساس روستا های قبلی که ساخته اید و میزان خلاقیتی که در روستای جدید ساخته اید داده می شود. این بازی دارای فضای 3 بعدی با صحنه های منحصر به فرد می باشد. 
ادامه مطلب/دانلود...




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گرت بیل 92/8/27:: 12:3 صبح     |     () نظر
   1   2   3   4   5   >>   >